SeDiHubi projekti edu tähistamine
SeDiHubi projekti lõppedes mõtiskleme meie algatuse uskumatu teekonna ja saavutuste üle, mille eesmärk on edendada jätkusuutlikku digimajandust mikro- ja pereettevõtete jaoks kogu Euroopas.
Erasmus+ programmi raames rahastatud SeDiHub on loonud tugeva platvormi teenuste kujundamiseks, digitaalseks ümberkujundamiseks ja säästvaks arenguks, pakkudes olulisi tööriistu ja koolitust väikeettevõtetele ja kutsehariduse pakkujatele.
Meie lõppkonverents, mis toimus 15. mail 2024, oli tunnistus koostöövaimust ja uuendusmeelsusest, mis on selle projekti ajendanud. Siin on kokkuvõte päeva tipphetkedest ja esitlustest, mis tähistasid seda olulist verstaposti.
Konverentsi kõrghetked
SeDiHubi projekti tutvustustusega alsustanud Aare Raev andis konverentsil põhjaliku ülevaate SeDiHubi projektist, kirjeldades selle eesmärke, saavutusi ja tulevast mõju. Ta rõhutas projekti edukust teenuste disaini mõtlemise edendamisel ja selle rolli jätkusuutlikus majanduskasvus.
Võtke disainmõtlemises tõsiselt ette! Taavi Tamm juhtis kaasahaaravat sessiooni disainmõtlemise põhimõtete omaksvõtmise olulisusest igapäevases äritegevuses. Interaktiivsete tegevuste ja reaalsete näidete kaudu said osalejad teada, kuidas neid strateegiaid tõhusalt rakendada.
Teenusdisaini lainel sõitmine: Sauga kaluriküla juhtumiuuring oli kaasahaarav ettekanne Sauga kaluriküla muutlikust teekonnast, mis näitab, kuidas teenuste disain on elavdanud nende kogukonda ja äritavasid.
Raha põletamine: Tamiaticsi kogemus. Tamiaticsi meeskond jagas oma avameelset lugu tootearenduse käigus tekkinud katsetest ja vigadest ning saadud kriitilistest õppetundidest. Nende teekond rõhutas klientide valideerimise ja kohanemisstrateegiate tähtsust.
Jätkusuutlikkus VKEdes. Pedro Soutinho pidas põhjaliku kõne jätkusuutlikkuse olulisusest väikestes ja keskmise suurusega ettevõtetes (VKEdes), andes praktilisi nõuandeid säästvate tavade integreerimiseks ärimudelitesse
Alexandros Ioannou Peletie RIP + MIX-i tutvustus Alexandros Peletie tutvustas uuenduslikku disainimeetodit “RIP + MIX”, mille on välja töötanud T-Labs Deutsche Telekom Berlin ja Dundee ülikooli uurimisrühm. See kiire ja tõhus tööriist julgustab loovust ning sellele järgnes praktiline RIP + MIX tegevus, mis kaasas osalejad uute disainilahenduste uurimisele.
Persoonibrändi vajadus väikeettevõtetes. Grete Männikus tõi välja persoonibrändi vajalikkust väikeettevõtete omanikele, pakkudes väärtuslikke näpunäiteid tugeva persoonibrändi ülesehitamiseks ja hoidmiseks, et tõsta ettevõtte usaldusväärsust ja klientide usaldust.
Projekti saavutused ja tulevikuväljavaated
SeDiHubi projekt on kogu oma kestuse jooksul saavutanud olulisi verstaposte:
- Projektis töötati välja kõikehõlmava veebipõhine õppeplatvorm, et edendada säästva arengu mõtteviisi mikro- ja pereettevõtete seas.
- Loodud teenuste kujundamise keskne platvorm, kus ettevõtted saavad koostööd teha ja uuendusi teha.
- Suurenes poliitikakujundajate ja sidusrühmade teadlikkus jätkusuutliku teenusekujunduse tähtsusest digitaalmajanduses.
Projekti edu peegeldub entusiastlikus osalemises ja positiivses tagasisides konverentsil osalejatelt, kes lahkusid uue inspiratsiooni ja praktiliste teadmistega, mida oma ettevõtmistes rakendada.
Jälgi meid edasi
SeDiHubi projekti kohta lisateabe saamiseks ja meie ressurssidele juurdepääsu saamiseks külastage meie veebisaiti www.sedihub.eu. Täname südamest kõiki, kes on selle projekti edukaks muutmisel kaasa löönud, ja ootame jätkuvat koostööd jätkusuutlike äritavade edendamisel.
Aitäh, et olite osa meie teekonnast!
Käesoleva väljaande sisu eest vastutab projekti koordinaator ja see ei pruugi alati kajastada Euroopa Komisjoni või riikliku büroo seisukohti
[Projekti number: 2021-1-EE01-KA220-VET-000033040]
Rubriigid